Stapje terug
#Den Bosch
#cultuur
#destad

Oetellicht

Rozen zijn rood,  

de lucht is inmiddels weer blauw,  

maar goh Oeteldonk, ik mis jou… 

*

Een paar weken geleden was carnaval aan, 

maar nu weet ik niet waar ik heen moet gaan. 

Zo zielsverloren en alleen, 

Ga ik nergens meer heen. 

*

Het is nog zo lang en zo ver weg, 

ik denk dat ik dit namens alle Bosschenaren zeg. 

*

Kan carnaval niet het hele jaar zijn? 

Altijd aanwezig op onze tijdlijn? 

*

Ik ga daarom op zoek in de stad naar een vaste plek,  

Want ergens daarbuiten, dat lijkt mij een beetje gek. 

– Oetelke